Tb Påskveckan

Kollade igenom lite bilder och kom på att jag missat lägga ut under påskveckan så här kommer några bilder från min vecka. Vi umgås alltid mycket med släkten och familjen under högtiderna, alltså under påsken också. Jag hann med att träffa en hel del kompisar vilket jag knappt gjorde under sportlovet eftersom jag inte var hemma. 
 
                    Påskfest hos Ridderman, trevlig kväll med gott tilltugg och goa vänner.
 
 
 
                                                      familjefrukost på Påskafton
 
 
 
                                          Påskfika med släkten hos Krajnc Randowo
 
 
 
                                                        Mysig påskförmiddag i skogen med släkten 
 
 
 
                                          Otroligt mysig picnic med de bästa tjejerna jag vet
 
 
 
                                                                @ystadarena watching handball